Zregenerujemy wtryski do wszystkich samochodów a w szczególności w Chevrolet, Lamborghini, Jeep, Porsche, Toyota, VW, KIA, Lexus, Renault, Dacia, Suzuki, Daewoo, Seat, Nissan, Opel. Właściciel pojazdu ma gwarancję, że wymieniane podzespoły zadziałają jak z fabryki. Regeneracja wtryskiwaczy doprowadzi do tego, że Twój samochód znów będzie miał moc. Regeneracja wtryskiwaczy w WiP Auto Serwis w Poznaniu obejmuje zarówno wtryski do samochodów benzynowych, jak i diesel. Poza innowacyjną aparaturą korzystamy z nieagresywnych płynów myjących dbając o środowisko. Zawsze uwzględniamy fabryczne parametry techniczne wtryskiwaczy paliwa. Każda regeneracja wtrysków w WiP Auto Serwis odbywa się w odwołaniu do wyznaczonego scenariusza. Od demontażu, przez montaż, aż po zbadanie nowo włożonych elementów. Sprawne wtryskiwacze testowane są tuż przed założeniem w silniku. Cena za usługę regeneracji wtrysków to niewielki ułamek kosztu zakupu nowych wtrysków. Dlatego naprawa wtryskiwaczy musi zostać powszechnie stosowaną praktyką. Na każdą naprawdę wtrysków udzielimy gwarancje.

Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Przechowywanie danych dotyczących reklam. Określa, czy i w jaki sposób pliki cookie związane z reklamami mogą być zapisywane na urządzeniu użytkownika. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na reklamy, Google Consent Mode ograniczy przechowywanie plików cookie reklamowych i nie będzie personalizować reklam ani mierzyć skuteczności reklam.
Zarządzanie danymi użytkownika wykorzystywanymi w reklamach. Gdy zgoda jest odmówiona, dane identyfikacyjne użytkownika, takie jak User ID lub inne dane śledzenia na poziomie użytkownika, nie są przesyłane do Google Ads ani innych usług reklamowych.
Zgoda na personalizację reklam. Pole to wpływa na to, czy Google może dostosowywać reklamy na podstawie zachowań użytkownika, historii przeglądania i innych danych.
Przechowywanie danych związanych z analityką internetową. To pole kontroluje, czy dane analityczne mogą być przechowywane, np. w plikach cookie Google Analytics. Gdy użytkownik nie wyrazi zgody, dane analityczne będą zbierane w trybie ograniczonym (np. bez identyfikatorów śledzących).